Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/125872
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMisiūnienė, Jurga-
dc.contributor.authorGlebauskaitė, Gerda-
dc.date.accessioned2020-12-23T02:35:39Z-
dc.date.available2020-12-23T02:35:39Z-
dc.date.issued2016-05-25-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/125872-
dc.description.abstractTyrimo tikslas – nustatyti sąsają tarp 11–12 klasių mokinių kūrybiškumo, akademinio nesąžiningumo ir kontrolės lokuso. Tyrime dalyvavo 82 mokiniai iš vienos gimnazijos, iš jų 45 (54,9 %) vyrų ir 37 (45,1 %) moterų. Akademinis sąžiningumas buvo tiriamas naudojant D. L. McCabee ir L. K. Trevino akademinio nesąžiningumo skalę, papildant ją R. Baggish ir P. Wells skalės klausimais. Kūrybiškumas matuotas naudojant Gough kūrybiškos asmenybės testą. Kontrolės lokusas matuotas naudojant pagal Dž. Rotter sudarytą testą. Tyrimo rezultatai parodė, kad 11–12 klasių mokinių kūrybiškumas, akademinis nesąžiningumas ir kontrolės lokusas reikšmingai nesiskiria tarp vyrų ir moterų. Tyrimas atskleidė, kad mokinių aukštesnis kūrybiškumas siejasi su aukštesniu akademiniu nesąžiningumu ir eksternalumu.lt
dc.description.abstractThe aim of the study was to investigate relations between 11-12 grade students’ creativity, academic honesty and locus of control. There were 82 students from one gymnasium participating in the study. Academic dishonesty was assessed with the questionnaires of D. L. McCabee, L. K. Trevino and R. Baggish, P. Wells. Creativity was assessed with Gough personality scale and locus of control was assessed with Rotter scale of locus of control. The results of the study showed that 11-12 grade students’ academic dishonesty, creativity and locus of control are not significantly different between genders. Students’ higher creativity is related to students’ higher academic dishonesty and external control of locus.en
dc.description.sponsorshipSocialinių mokslų fakultetaslt
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetaslt
dc.format.extent50 p.-
dc.language.isolt-
dc.subjectKūrybiškumaslt
dc.subjectakademinis sąžiningumaslt
dc.subjectkontrolės lokusas.lt
dc.subjectCreativityen
dc.subjectacademic honestyen
dc.subjectlocus of control.en
dc.subject.otherPsichologija / Psychology (S006)-
dc.title11–12 klasių mokinių kūrybiškumo, akademinio sąžiningumo ir kontrolės lokuso sąsajoslt
dc.title.alternativeRelationship between 11-12 Grade Students' Creativity, Academic Honesty and Locus of Controlen
dc.typemaster thesis-
item.grantfulltextrestricted-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptPsichologijos katedra-
Appears in Collections:VDU, ASU ir LEU iki / until 2018
Files in This Item:
gerda_glebauskaite_md.pdf669.07 kBAdobe PDF   Until 2021-05-30View/Open
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

12
checked on Mar 30, 2021

Download(s)

12
checked on Mar 31, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.