Visuomenės komunikavimo tarnystės prioritetai Katalikų Bažnyčioje Lietuvoje
Darbe analizuojama visuomenės komunikavimo koncepcija, teologinės perspektyvos ir Bažnyčios mokymas šiuo klausimu, siekiant nustatyti visuomenės komunikavimo prioritetus Katalikų Bažnyčioje Lietuvoje. Teigiama, kad komunikacijos pagrindas glūdi Švenčiausiosios Trejybės paslaptyje ir todėl visais savo aspektais komunikacija siejasi su teologija. Komunikavimas yra ne tik viena iš Bažnyčios veiklų, bet pagrindinė pastoracinė visos Bažnyčios apaštalavimo veiklos dimensija. Visuomenės komunikavimo tarnystė privalo būti įtraukta į pastoracinę Katalikų Bažnyčios Lietuvoje veiklą, prioritetais laikant nacionalinį pastoracinį visuomenės komunikavimo planavimą, kunigų ir pastoracinių darbuotojų ugdymą visuomenės komunikavimo srityje, ryšių su visuomene ir krizių valdymo veiklą bei reprezentacinio – evangelizacinio internetinio puslapio sukūrimą bei palaikymą. Darbe atlikto teorinio tyrimo rezultatai gal būti naudingi kai kurių visuomenės komunikavimo tarnystės trūkumų Katalikų Bažnyčioje Lietuvoje atpažinimui bei pašalinimui.
The paper „The priorities of social communication ministry in the Catholic Church in Lithuania“ analyses the concept, theological perspectives and Church teaching on social communication to identify the priorities of social communication ministry in Catholic Church in Lithuania. It is argued, that communication has its roots in the mystery of the Holy Trinity and therefore communication is related to theology in every its aspect. Communication is not only one sector of the Church activities, but the major pastoral dimension of all Church apostolates. Social communication ministry must be integrated into the pastoral ministry of Catholic Church in Lithuania, giving the priorities to national pastoral planning for social communications, education of priests, religious and laity in social communication, public relations activities, including crisis management and creating and maintaining the representative – evangelising webpage. The results of the conducted analysis may be useful for identifying and filling up some gaps in social communication ministry in Catholic Church in Lithuania.