Turinio marketingo elementų įtaka paieškos sistemose esančių reklamų paveikumui: Google AdWords taikymo laisvalaikio paslaugoms atvejis
Šiuo darbu siekiama nustatyti turinio marketingo elementų įtaką paieškos sistemose esančios reklamos paveikumui. Teorinėje darbo dalyje analizuojama turinio marketingo elementų įtaka paieškos sistemose esančių reklamų paveikumui teoriniu aspektu. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiami ir analizuojami turinio marketingo elementų įtakos Google AdWords reklamos paveikumui tyrimo rezultatai, gauti naudojant kokybinius ir kiekybinius tyrimo metodus. Projektinėje darbo dalyje pateikiamas turinio marketingo elementų įtakos Google AdWords reklamos paveikumui modelis irsuformuluoti elementų taikymo sprendimai trims laisvalaikio paslaugas teikiančioms įmonėms, kurie apima: • Probleminių sričių mažinimą; • Turinio marketingo elementų įtakos panaudojimą Google AdWords reklamos paveikumui didinti; • Turinio marketingo elementų pritaikymo Google AdWords reklamoje procesą.
According this paper, was seeking to determine influence of content marketing elements for search advertisement effectivenes. In the theoretical part of the paper theoretical aspects of the effect of content marketing on the advertisement in search engines is analyzed. In the analytical part of the thesis the qualitativeand quantitative method based research results of the content marketing element influence on Google AdWords advertisement effects are given and analyzed. In the project part of the thesis the model of content marketing element influence on Google AdWords advertisement effect is given and marketing element application and use patterns are formed for three leisure service companies. These application and use pattern solutions include: • Diminishing of problematic fields; • Use of content based marketing element influence to raise the effect of Google AdWord advertisement; • The process of content based marketing element adaptation for use in Google AdWords advertisement.