Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/1244
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): Pilibaitytė, Vestina;Vaitkienė, Rimgailė
Title: Vertės vartotojui kūrimo ir santykių su vartotojais vystymo procesus integruojantis modelis
Other Title: Model integrating the processes of consumer perceived value creation and consumer relationship development
Is part of: Taikomoji ekonomika : sisteminiai tyrimai, 2008, t. 2, nr. 2, p. 45-57
Date: 2008
Keywords: Consumer perceived value;Vertė vartotojui;Santykių marketingas;Vertės vartotojui kūrimo procesas;Santykių gyvavimo ciklas;Relationship marketing;Consumer perceived value creation process;Relationship life cycle
Abstract: Straipsnyje analizuojamos vertės vartotojui kūrimo bei santykių vystymo procesų sąsajos. Jame apžvelgiama santykių nauda, kaip vertės vartotojui dedamoji, santykių su vartotojais vystymo procesas bei jo etapai, vertės vartotojui kūrimo procesas santykių marketingo kontekste bei pateikiamas vertės vartotojui kūrimo ir santykių su vartotojais vystymo procesus integruojantis modelis.
The article analyses the links between the consumer perceived value creation and relationship development processes. It overviews relationship profitability as a constituent of consumer perceived value, consumer relationship development process and its stages, the process of consumer perceived value creation within the context of relationship marketing and presents the model integrating the processes of consumer perceived value creation and consumer relationship development.
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/1244
https://hdl.handle.net/20.500.12259/1244
Appears in Collections:Taikomoji ekonomika: sisteminiai tyrimai / Applied Economics: Systematic Research 2008, nr. 2(2)

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

251
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

201
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.