Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/122181
Type of publication: master thesis
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Petraškienė, Leda
Title: Aktyvaus mokymo(si) reikšmė mokymosi motyvacijai
Other Title: Active learning methods. Relation with learning motivation
Extent: 69 p.
Date: 3-Jun-2008
Keywords: aktyvus mokymas;mokymosi motyvacija;metodas;active learning methods;learning motivation;methods
Abstract: Remiantis nauju supratimu, mokymas(is) laikomas aktyviu procesu, kurio metu besimokantysis, remdamasis anksčiau įgytomis žiniomis ir savo unikalia patirtimi, formuoja naujas sąvokas, idėjas ar prasmes. Mokytojo vaidmuo suprantamas kaip pagalbininko, kuris turi rūpintis besimokančiojo žinių kūrimo procesu,o taip pat bendraudamas ir stebėdamas besimokančiuosius, lanksčiai ir kūrybingai įtraukti juos į mokymo(si) procesą. Šio darbo tikslas: pagrįsti aktyvaus mokymo įtaką mokinių mokymosi motyvacijai.
Nowadays theories say, that learning is an active method, where the teacher is a part of this process, like an assitent communicating with the pupils. Also nowadays theories say, that it is not enough give new information, it is important include practise. Some methods were used to evalue correlations these factors.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/122181
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:VDU, ASU ir LEU iki / until 2018

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.