Prekės ženklo vaidmuo auditorijos formavimui: Klaipėdos pilies džiazo festivalio atvejis
Rumbutytė, Eglė |
Prekės ženklo dėka formuojamas vartotojų lojalumas, skatinantis pakartotinį pirkimą, naujų vartotojų pritraukimą. Siekiant ištirti Klaipėdos pilies džiazo festivalio prekės ženklo vaidmenį auditorijos kūrime, atliktas kokybinis (interviu) ir kiekybinis (anketinė apklausa) tyrimas. Gauti rezultatai atskleidė, kad festivalio prekės ženklo kūrimo ir valdymo procese nėra taikoma nuosekli strategija. Kita vertus, festivalio prekės ženklas iš dalies lemia vartotojų pasirinkimą lankytis Klaipėdos pilies džiazo festivalio renginiuose.
Due to the brand the customer loyalty stimulating repeated purchases and attraction of new customers is formed. In order to explore the role of Klaipeda Castle Jazz Festival brand in the process of the audience formation, the qualitative (interview) and quantitative (questionnaire) researches have been implemented. The received data revealed that no consistent strategy has been applied in the process of creation and management of the festival brand. On the other hand, the Klaipeda Castle Jazz Festival brand partly determines customer‘s choice to participate in the events of Klaipeda Castle Jazz Festival.