Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/121113
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPukelytė, Ina-
dc.contributor.authorRumbutytė, Eglė-
dc.date.accessioned2020-12-22T21:31:23Z-
dc.date.available2020-12-22T21:31:23Z-
dc.date.issued2015-05-25-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/121113-
dc.description.abstractPrekės ženklo dėka formuojamas vartotojų lojalumas, skatinantis pakartotinį pirkimą, naujų vartotojų pritraukimą. Siekiant ištirti Klaipėdos pilies džiazo festivalio prekės ženklo vaidmenį auditorijos kūrime, atliktas kokybinis (interviu) ir kiekybinis (anketinė apklausa) tyrimas. Gauti rezultatai atskleidė, kad festivalio prekės ženklo kūrimo ir valdymo procese nėra taikoma nuosekli strategija. Kita vertus, festivalio prekės ženklas iš dalies lemia vartotojų pasirinkimą lankytis Klaipėdos pilies džiazo festivalio renginiuose.lt
dc.description.abstractDue to the brand the customer loyalty stimulating repeated purchases and attraction of new customers is formed. In order to explore the role of Klaipeda Castle Jazz Festival brand in the process of the audience formation, the qualitative (interview) and quantitative (questionnaire) researches have been implemented. The received data revealed that no consistent strategy has been applied in the process of creation and management of the festival brand. On the other hand, the Klaipeda Castle Jazz Festival brand partly determines customer‘s choice to participate in the events of Klaipeda Castle Jazz Festival.en
dc.description.sponsorshipMenų fakultetaslt
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetaslt
dc.format.extent74 p.-
dc.language.isolt-
dc.subjectPrekės ženklaslt
dc.subjectauditorijalt
dc.subjectlojalumaslt
dc.subjectKlaipėdos pilies džiazo festivalio prekės ženklaslt
dc.subjectBranden
dc.subjectaudienceen
dc.subjectloyaltyen
dc.subjectKlaipeda Castle Jazz Festival branden
dc.subject.otherMenotyra / History and theory of arts (H003)-
dc.titlePrekės ženklo vaidmuo auditorijos formavimui: Klaipėdos pilies džiazo festivalio atvejislt
dc.title.alternativeThe Role of Brand for the Audience Formation: Case of Klaipeda Castle Jazz Festivalen
dc.typemaster thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptTeatrologijos katedra-
Appears in Collections:VDU, ASU ir LEU iki / until 2018
Files in This Item:
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

5
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

7
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.