Mineralinio vandens “Birutė” prekės ženklo stiprinimas
Jasunskytė, Lina |
Baigiamojo darbo autorius: Lina Jasunskytė Pilnas baigiamojo darbo pavadinimas: Mineralinio vandens “Birutė” prekės ženklo stiprinimas Baigiamojo darbo vadovas: Doc. dr. Nina Klebanskaja Baigiamojo darbo atlikimo vieta ir metai: Vytauto Didžiojo universitetas, Ekonomikos ir vadybos fakultetas, Kaunas, 2017 Puslapių skaičius: 71 Lentelių skaičius: 2 Paveikslų skaičius: 25 Priedų skaičius: 1 Baigiamojo darbo tikslas – ištyrus mineralinio vandens “Birutė” atnaujinto prekės ženklo atvejį, pateikti prekės ženklo stiprinimo sprendimus. Teorinėje dalyje, remiantis moksline literatūra, buvo pristatyta prekės ženklo reikšmė, aprašomas prekės ženklo identitetas, vertė, pozicionavimas, komunikacija. Toliau analizuojama prekės ženklo keitimo strategija ir nustatomos keitimo priežastys. Analitinėje darbo dalyje, pirmiausiai, buvo analizuojama pasirinktos įmonės UAB “Birštono mineraliniai vandenys” ir Ko veiklos charakteristika, toliau analizuojami mineralinio vandens “Birutė” prekės ženklo pokyčiai. Taip pat buvo atlikta anketinė apklausa, kurios metu respondentų buvo prašoma įvertinti mineralinio vandens “Birutė” prekės ženklo pokyčius, mineralinio vandens vartojimo įpročius bei veiksnius lemiančius, varotojo pasirinkimą, renkantis mineralinį vandenį. Projektinėje darbo dalyje suformuluoti sprendimai mineralinio vandens “Birutė” prekės ženklo stiprinimui, siekiant padidinti prekės ženklo žinomumą ir pagerinti prekės ženklo įvaizdį.
Author of diploma paper: Lina Jasunskytė Full title of diploma paper: Mineral Water “Birutė” Brand’s Strengthening Diploma paper advisor: doc. dr. Nina Klebanskaja Presented at: Vytautas Magnus University, Faculty of Economics and Management, Kaunas, 2017 Number of pages: 71 Number of tables: 2 Number of pictures: 25 Number of appendixes: 1 The objective of diploma paper - to analyze the mineral water "Birutė" rebranding case and suggest brand strengthening solutions. The theoretical part of the project is made according to academical literature. This part introduces meaning of the brand and also gives description of an identity, value, positioning and the communication of the brand. The analytical part shows chosen company's UAB “Birštono mineraliniai vandenys” ir Ko performance characteristics and mineral water’s “Birutė” rebranding analysis. Further the questionnaire was made, the respondents were asked to evaluate the mineral water’s “Birutė” rebranding, consumption habits and also evaluate the factors that determine the choice of the consumer in choosing mineral water. In the project part the solutions for the mineral water "Birutė" brand strengthening were presented in order to increase brand’s popularity and improve it’s image.