Reklamos paveikumo gerinimo planas. Prekybos centrų tualetuose esančios reklamos rėmeliuose atvejis
Rapkauskaitė, Rūta |
Baigiamojo darbo tikslas – Pateikti prekybos centruose esančios reklamos rėmeliuose paveikumo gerinimo planą. Baigiamojo darbo objektas – Prekybos centrų tualetuose esanti reklama rėmeliuose. Teorinėje darbo dalyje analizuojamos Lietuvos ir užsienio autorių nuomonės apie reklamos bei tikslinės auditorijos sampratas, reklamos paveikumo aspektus bei reklamos priemones. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiami ir analizuojami dviejų: kokybinio ir kiekybinio tyrimo rezultatai. Darbo metu atlikta kiekybinė internetinė apklausa internete, skirta respondentams bei kokybinė eksperto, reklamos agentūros vadovo, apklausa. Atsižvelgiant į teorinę bei praktinę dalis, projektinėje darbo dalyje pateikiamas autoriaus paruoštas planas, skatinantis prekybos centrų tualetuose esančios reklamos paveikumo gerinimą. Projektinėje dalyje siekiama parodyti, kaip svarbu yra išsiaiškinti bei išspręsti reklamos, esančios prekybos centrų tualetuose paveikumą, taip pat šioje dalyje pateikiami problemų sprendimo būdai. Darbas baigiamas išvadomis.
The aim of paper - To present the plan of restroom billboard advertisements that helps to develop effectiveness. The object of paper - Advertising in restrooms in shopping centres The first – theoretical part of paper analizes themes, that was analyzed by Lithuanian and foreign authors: advertising, target audience, atvertising effectiveness, advertising media, indoor advertising, print advertising. The second part of paper is about qualitative and quantitative surveys. The aim of quantitative survey was to analize respondent‘s attitude. There was made a questionnaire, which was created in the surveys webpage. To analyze the atittude of advertising agency, there was made an interview with their director. In the second part of paper there was also a comparison of respondents‘s and director‘s attitude.