Reklamos vizualumo efektas televizijos paauglių auditorijose: individo poreikių kūrimas ir įvaizdžių įsisąmoninimas
Štarkaitė, Indrė |
Reklama- ir teoretikų, ir paprastų žmonių pripažįstama, kaip reiškinys, kuriuo kišamasi į realų žmogaus gyvenimą. Ji padeda arba yra linkusi formuoti naujas nuostatas ar net įsitikinimus. Jei pasiseka bei reklama pateikiama vietoje ir laiku, ji dažnai tampa net mūsų raktu į tam tikrų svajonių išpildymą ar problemų, bėdų sprendimą. Kaip paaiškėjo, dažnai nesąmoningai, tik vėliau pajuntant ir suprantat, reklama propaguoja ne tik prekę ar paslaugą, ji formuoja mūsų vertybes, tikslus, siekius, supratimą, pažiūras, įvaizdžius, o viso to padarinyje ir mūsų elgesį.
Nowadays, not only Academics, but ordinary people as well, do recognize that advertising is a phenomenon, which interferes with real person's life. It helps to form new rules and even convictions. Advertising becomes very successful if placed in the right moment and perfect place, that becomes our way to fulfill our dreams, solve various problems and troubles. As it turned out, advertising unconsciously promotes not only the product or service, it shapes our values, goals, objectives, understanding, attitudes, images, and all the consequences and our behavior.