„Alma littera“ įmonių grupės konkurencijos strategija
Astrauskaitė, Iveta |
Šio magistro baigiamojo darbo tikslas – nustatyti „Alma Littera” įmonių grupės konkurencinę strategiją ir veiksnius, nulėmusius jos pasirinkimą bei įgyvendinimą. Darbą sudaro trys dalys: Teorinėje dalyje aptariamas įmonių konkurencinio pranašumo formavimas, apimantis konkurencijos strategijos uždavinius, strategijų ir konkurencinių pranašumų tarpusavio ryšio bei strategijos formavimo klausimus. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiamos atliktos „Alma littera“ įmonių grupės konkurencingumo Lietuvos rinkoje loginė analizė ir kokybinis tyrimas, bei konkurencinio pranašumo įvertinimas naudojantis „Pest“ ir „SSGG“ analizės metodais. Projektinėje darbo dalyje suformuluoti tokie sprendimai: nustatyti veiksniai, lemiantys konkurencinės strategijos pasirinkimą ir įgyvendinimą, aptarta strateginio pasirinkimo reikšmė „Alma littera“ įmonių grupei leidžianti žurnalą „National Geographic“.
The main purpose of this master thesis is to determine competitive strategy of „Alma Littera“ group companies and define factors, that resulted such strategy selection and implementation. The work consists of three parts: The theoretical part deals with formulation of competitive advantage as a complex process involving competitive strategy objectives, relationship between strategies and competitive advantages of mutual communication and strategy formulation issues. The analytical part of the final work represents performed logical analysis and qualitative research of „Alma littera“ group companies among competitiveness in the Lithuanian market. As well as its evaluation of competitive advantage using „Pest“ and „SWOT“ analysis. The designed part of work formulates the following decisions: identified factors, that determine choice and implementation of competitive strategy and importance of strategy selection for „Alma littera“ group of companies in publishing the „National Geographic“ magazine.