Naujosios (Z) kartos mokinių lyderystės ugdymas kūrybiniais metodais gimnazijoje
Pivoriūnienė, Ineta |
Baigiamajame darbe analizuojama lyderystės ir kūrybingumo ugdymo santykis. Darbas pradedamas įvadu, kuriame apibrėžiamas temos aktualumas, ištirtumas ir reikšmingumas, nurodomas tyrimo objektas, tikslas, uždaviniai. Pirmas darbo skyrius skirtas teorinei analizei, kurioje analizuojama lyderystės raiška mokykloje, pasidalytoji lyderystė, kūrybingumas ir jo sąsajos su lyderyste. Taip pat aptariama paauglystės tarpsnio charakteristika, naujosios (Z) kartos bruožai. Antrojoje dalyje – pateikiama naujosios (Z) kartos mokinių lyderystės ugdymo kūrybiniais metodais tyrimo metodologija. Trečiojoje dalyje analizuojami 8a ir 8b klasių mokinių gauti duomenys kvazieksperimento metu.
Thesis analyzes the leadership and creativity in education ratio. The work begins with an introduction, which defines the relevance of the subject, and the exploration of the significance, the test object, purpose and objectives. The first section is theoretical analysis, which analyzes the expression of the leadership in the school, distributed leadership, creativity, and its interface with the leadership. It also discusses the adolescence phase characteristic of the new generation Z features. The second part - include the new generation Z students leadership development using creative methods of teaching and study methodology. The third part analyzes data received during the quasi-experiment from 8a and 8b grade students. Keywords: leadership, creativity, initiative.