Besimokančios bendruomenės kūrimas ir darbo kultūros kaita: autoetnografinė atvejo analizė
Vanagaitė-Sriubienė, Ernesta |
Organizacijoje, kurioje atlikau savo tyrimą, dirba daug talentingų pedagogų. Šioje neformalaus ugdymo įstaigoje vaikų papildomu ugdymu uţsiima mokytojai profesionalai, tikintys tuo, ką daro, yra atsidavę bei išmano savo mokomą dalyką. Nepaisant didţiulės pagarbos, kurią jaučiu savo kolegoms, stebėdama jų veiklą, darbą kolektyve, susidurdama su poţiūriais kasdieniame darbe, suvokiau, jog esama situacija reikalauja kaitos, kad švietimo organizacija imtų dirbti kokybiškiau.
This master‘s thesis examines the concept of a professional learning community and discusses key elements that include team learning, openness to change, a common vision, research for data-driven problem solving, cooperation and initiative. The literature review of the thesis examines other factors affecting the improvement of educational quality: leadership and change, the interface between them, and an overview of various definitions of quality