Specialiųjų poreikių vaikų lytiškumo ugdymas 5-10 klasėse specialiojo ugdymo įstaigose
Vinikienė, Inga |
Specialiųjų poreikių vaikų lytiškumo ugdymas 5-10 klasėse specialiojo ugdymo įstaigoje. Tikslas– atskleisti lytiškumo ugdymo proceso mokinių sunkumus, kurie mokosi 5-10 klasėse, turinčių specialiųjų poreikių ir nustatyti problemas, su kuriomis susiduria mokyklos pedagogai. Magistrinis darbas susideda iš 2-jų dalių, mokslinės ir tiriamosios. Pirmoje dalyje nagrinėjama mokslinė, teisinė literatūra apie specialiųjų poreikių mokinių lytiškumo ugdymą. Antroje dalyje pateikiami atlikto tyrimo rezultatai, išvados.
Sexuality education in 5-10 grades in schools for children with special needs. The aim of the thesis: Reveal the sexual education process problems of pupils with special needs studying in grades 5-10 and to identify the problems school teachers face. Master thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The first part analysis scientific, law based literature about the education of children with special needs. The second part reveals the results and introduces the conclusion.