Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/118759
Type of publication: master thesis
Field of Science: Informatika / Informatics (N009)
Author(s): Jegorenko, Viktorija
Title: Objektinis programavimas Greenfoot aplinkoje
Other Title: Object programming with environment Greenfoot
Date: 2-Jun-2016
Keywords: objektinis programavimas;mokymas;greenfoot;object programming;greenfoot;teaching
Abstract: Magistro darbo tema – „Objektinis programavimas Greenfoot aplinkoje“, darbo autorė Viktorija Jegorenko. Šiame darbe išnagrinėtos objektinio programavimo savybės Greenfoot aplinkoje. Atlikta populiariausių objektinio programavimo aplinkų, skirtų moksleiviams, apžvalga. Su penktų klasių grupe atliktas praktinis darbas, kurio metu buvo aiškinamasi, ar Greenfoot programavimo aplinka tinka mokant moksleivius objektinio programavimo. Nustatyta, kad viskas priklauso nuo mokinių susidomėjimo, motyvacijos ir užsibrėžtų tikslų, o praktinių užsiėmimų rezultatai parodė, kad kurdami žaidimus vaikai puikiai įsisavina sudėtingas objektinio programavimo sąvokas. Atlikti praktiniai darbai atskleidė stipriąsias ir silpnąsias moksleivių mokymo (si) vietas objektinio programavimo aplinkoje. Pateiktos gautų praktinio darbo rezultatų ir apžvelgtos literatūros išvados. Failai įrašyti į kompaktinį diską ir pateikti kartu su atspausdintu magistro darbu.
The MA thesis aims at analyzing the features of the ”Object programming with environment Greenfoot”. This scientific work was written by Viktorija Jegorenko. The most popular programming areas designed for students were overviewed. The practical part of this paper was done in coloboration with the students of the 5-th grade. The relevance of object programming with environment Greenfoot was clarified. During the experiment it was determined that topicality depends on students` interests, motivation and thear aims. The result of the practical work showed that while creating games students mastered the concept of the object programming successfully. Experiments that were conducted revealed the strong and weak sides of the topic in studing curriculum. The conclusions were drown after analysis of the practical work rezults and the literature review. Text file of data is recorded on a CD which was append with the printed master's work.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/118759
Affiliation(s): Švietimo akademija
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:VDU, ASU ir LEU iki / until 2018

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

3
checked on May 1, 2021

Download(s)

27
checked on May 1, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.