Mokyklos ir šeimos komunikacijos modelis
Stasiulienė, Vilija |
Darbe nagrinėjam problema: šeimos ir mokyklos tarpusavio komunikacija išlieka viena iš svarbiausių trikdžių, padedant mokiniams pažinti save, tenkinti savo prigimtinius poreikius, pasirinkti savo tolimesnės veiklos kelią. Tėvai nėra patenkinti mokyklos teikiama emocine ir intelektualine parama mokiniams svarbiausiais jų gyvenimo etapais. Mokykla dažnai skundžiasi nepakankamai tėvų motyvacija dalyvauti mokyklos bendruomenės gyvenime. Kita vertus, nepakankama šeimos ir mokyklos komunikacija gali trukdyti įgyvendinti ir strateginių švietimo tikslų įgyvendinimui.
The master theses deals with the problem of cooperation between the family and school. The presented research work is constructed by having some parts: Introduction, Theoretical perspective of family and school cooperation; The socio-cultural context of the school; Communicative model of family had school based on the empirical research data; Disscussion; Conclusions; Reccomendations; List of references; Summary (in total 60 pages), plus some Additional.