Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/118350
Type of publication: master thesis
Field of Science: Komunikacija ir informacija / Communication and information (S008)
Author(s): Stasiulienė, Vilija
Supervisor: Burvytė, Sigita
Title: Mokyklos ir šeimos komunikacijos modelis
Other Title: Model of family and school communication
Extent: 63
Date: 22-Jan-2018
Keywords: mokykla;šeima;komunikacija;ugdymas karjerai;communication;family;school;disscussion
Abstract: Darbe nagrinėjam problema: šeimos ir mokyklos tarpusavio komunikacija išlieka viena iš svarbiausių trikdžių, padedant mokiniams pažinti save, tenkinti savo prigimtinius poreikius, pasirinkti savo tolimesnės veiklos kelią. Tėvai nėra patenkinti mokyklos teikiama emocine ir intelektualine parama mokiniams svarbiausiais jų gyvenimo etapais. Mokykla dažnai skundžiasi nepakankamai tėvų motyvacija dalyvauti mokyklos bendruomenės gyvenime. Kita vertus, nepakankama šeimos ir mokyklos komunikacija gali trukdyti įgyvendinti ir strateginių švietimo tikslų įgyvendinimui.
The master theses deals with the problem of cooperation between the family and school. The presented research work is constructed by having some parts: Introduction, Theoretical perspective of family and school cooperation; The socio-cultural context of the school; Communicative model of family had school based on the empirical research data; Disscussion; Conclusions; Reccomendations; List of references; Summary (in total 60 pages), plus some Additional.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/118350
Appears in Collections:VDU, ASU ir LEU iki / until 2018

Files in This Item:
vilija_stasiuliene_md.pdf1.16 MBAdobe PDF   Until 2023-01-22View/Open
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

8
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

1
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.