Muzikos dalyko patrauklumo didinimas kaip mokinių vidinės motyvacijos veiksnys
Paliukaitė, Urtė Dorotėja |
Magistro darbe nagrinėjamos muzikos dalyko patrauklumo mažėjimo priežastys ir ieškomi būdai gerinti esamą situaciją. Šiuo tyrimu norime ištirti galimybes pagerinti mokinių vidinį interesą mokytis muzikos. Remiantis atliktu tyrimu pateikiamos rekomendacijos pedagogams. Muzikos dalyko patrauklumo didinimas nėra pakankamai ištirtas reiškinys šiuolaikinės bendrojo ugdymo mokyklos realybėje. Šiai problemai nėra skiriamas pakankamas tėvų, mokinių, mokyklos vadovų ir pedagogų dėmesys, dėl to kenčia jaunosios kartos dvasinis, kultūrinis, meninis išsilavinimas. Jaunuomenė pakankamai nevertina meninio ugdymo kaip emocinio intelekto tobulinimo įrankio.
It has been noticed that pupils at general education schools often lose motivation to study music as a priority subject. The phenomenon of appeal of the music subject is not sufficiently investigated in the actuality of contemporary general education schools. It is perceived that music education plays an undeniable role in the child’s emotional, psychic, social and sociocultural development. To investigate the attitude of pupils, pupils’ parents and teachers towards music education at general education schools. It also aims at finding and suggesting some alternatives to improve pupils’ motivation to study the music subject at school and clarifying what factors could contribute to the increase of music subject appeal to learners.