Mokytojų kompetencijos įtaka 4 klasės mokinių skaitymo pasiekimų rezultatams: nacionalinių mokinių pasiekimų tyrimų rezultatų interpretavimas
Babachinienė, Irma |
IV klasės mokinių nacionaliniai tyrimai, atlikti 2003, 2005, 2007 ir 2012 metais, atskleidė tendenciją, jog Lietuvos vaikų skaitymo pasiekimų rezultatai prastėja. Atsižvelgiant į tai, naudinga būtų išsiaiškinti, kas daro įtaką tokiems skaitymo pasiekimų rezultatams, ar galima juos sieti su mokytojo kompetencijos tobulinimu ir tokiu būdu siekti aukštesnių IV klasės mokinių skaitymo rezultatų.
Of Class IV pupils, national surveys carried out in 2003, 2005, 2007 and 2012, revealed a tendency that Lithuanian children's performance in reading is getting worse. In this context, it is useful to find out what influences the reading achievement of such results, or they can be associated with teacher competence development and thus achieve higher Of Class IV student reading performance.