Švietimo institucijos vadovas ugdymo paradigmų kaitoje - tarptautinių projektų ir programų vadyba
Masiulienė, Jūratė |
Švietimo institucijos vadovo vaidmuo šiuolaikiniame pasaulyje sparčiai kinta, o jo profesijai keliami vis didesni reikalavimai. Norint atsakyti į atviros kaitai, nuolat „besimokančios“ visuomenės lūkesčius, vadovui privalu įvaldyti daugelį vaidmenų, įgyti įvairių kompetencijų. Darbe atkleidžiami švietimo institucijos vadovo vaidmens ypatumai, organizuojant tarptautinių projektų vadybą mokykloje. Bendradarbiaujant su Švietimo mainų paramos fondu, respondentais pasirinkome tarptautiniuose projektuose dalyvaujančius ir juos inicijuojančius švietimo įstaigų vadovus.
The role of the principal of the Education institution experiences a rapid change in contemporary world and yet the higher expectations are brought up to his profession. The principal has to master a lot of different roles and develop a variety of abilities in order he could satisfy the expectations of the society, which is open to vicissitude and could be featured as interminable student. This project educe the peculiarities of the role of the Education institution‘s principal in organizing of the international projects‘ management in school. In cooperation with the Educational Exchange Assistance Fund respondents were chosen from the principals of the Education institutions, who are participants and initiators of the international projects.