Profesinės mokyklos veiklos kokybės matavimas taikant vidaus audito ir vidurinio ugdymo programos akreditacijos metodikas
Gaidamavičienė, Skaidrė |
XXI a. kelia kokybiškai naujus reikalavimus asmeniui, visuomenei, o taip pat ir juos ugdančiai švietimo sistemai. Kokybiškas ir visuotinai prieinamas švietimas tampa bendros visuomenės gerovės prielaida. Tai – strateginis švietimo plėtros siekis, esminė UNESCO ,,Švietimas visiems" programos nuostata. Todėl kiekviena mokykla privalo nuosekliai ir sistemiškai įvertinti savo veiklą bei turi būti pasirengusi atlikti visas kokybės vadybos funkcijas: kelti tikslus, planuoti, organizuoti bei vadovauti veiklai, ją kontroliuoti bei vertinti.Darbo tikslas - atskleisti vidurinio ugdymo programos akreditacijos, vidaus audito bei nuomonių tyrimo derinio teikiamas galimybes planuojant mokyklos veiklą bei gerinant mokyklos veiklos kokybę.
The purpose of this master work by combination methods of secondary school accreditation, internal audit and oppinions research to reveal the opportunities afforded ground for planning school‘s activity and improving the quality of the school activity. Type of research - one case ( school‘s) research.