Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/116589
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVasiliauskas, Romanas-
dc.contributor.authorDilienė, Kristina-
dc.date.accessioned2020-12-22T15:05:19Z-
dc.date.available2020-12-22T15:05:19Z-
dc.date.issued2008-06-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/116589-
dc.description.abstractProfesinis orientavimas šiuolaikinėmis kaitos sąlygomis įgyja vis didesnę reikšmę, nes sparčiai plėtojantis rinkos santykiams, itin reikalingi tampa verslo specialistai, didėja kvalifikuotų specialistų, verslo žinovų poreikis. Tačiau mokykla vis dar nepakankamai orientuoja mokinius profesijoms. Darbe aptariami psichologiniai pedagoginiai profesinio orientavimo pagrindai, profesinio orientavimo vaidmuo ugdymo karjerai procese. Taip pat nagrinėjamas profesijos bei karjeros pasirinkimo galimybių ugdymas bendrojo lavinimo mokyklose, analizuojamos aukštesniųjų klasių moksleivių profesinio orientavimo karjerai prielaidos bei galimybės gimnazijose. Pastebima tendencija, jog profesinio orientavimo sistema gimnazijose gerėja: moksleiviai informuojami apie profesijas, organizuojami profesinio orientavimo renginai, vykdomos individualios konsultacijos. Siekiant nustatyti profesinio orientavimo būklę bendrojo lavinimo mokyklose, darbe nagrinėjamas Anykščių rajono gimnazijose besimokančių aukštesniųjų klasių moksleivių bei jų tėvų požiūris į gimnazijose vykdomą profesinį orientavimą.lt
dc.description.abstractVocational guidance in the conditions of modern world becomes more important than ever before. As the market intercourse develops rapidly, the demand of business people, qualified specialists and trade proficients is rising. However, school does not orient the students enough towards professions. This paper provides with psychological and pedagogical basics of carrers counseling and unfolds the role of vocational guidance in the process of training carrer. The study also reveals the choice of possibilities of career and profession education in a comprehensive school, analyses the assumption and chances to orient senior pupils studying in gymnasiums towards careers counseling. The results show that the system of vocational guidance in gymnasiums is getting better as the students are informed about professions, the events of careers counseling are organised and individual guidance is held. The study also helped to ascertain the conditions of vocational guidance in comprehensive schools. The paper analyses the attitude of parents’ and their children, who study in senior classes in the gymnasiums of Anyksciai district, towards the vocational guidance handed in gymnasiums.en
dc.description.sponsorshipŠvietimo akademijalt
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetaslt
dc.format.extent81 p.-
dc.language.isolt-
dc.subjectProfesinis orientavimaslt
dc.subjectprofesinis konsultavimaslt
dc.subjectprofesinis informavimaslt
dc.subjectkarjeralt
dc.subjectprofession orientationen
dc.subjectprofession consultationen
dc.subjectprofession informationen
dc.subjectcareeren
dc.subject.otherEdukologija / Education (S007)-
dc.titleAukštesniųjų klasių mokinių profesinio orientavimo karjerai prielaidos ir galimybėslt
dc.title.alternativePremises and possibilities to orient senior pupils towards profession careeren
dc.typemaster thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptŠvietimo akademija-
Appears in Collections:VDU, ASU ir LEU iki / until 2018
Files in This Item:
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

4
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

7
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.