AB "Kraft Foods Lietuva" įvaizdžio gerinimas
Balkauskas, Vaidas |
Tyrimo objektas – AB ,,Kraft Foods Lietuva“. Tyrimo dalykas – AB „Kraft Foods Lietuva“ įvaizdis. Tyrimo tikslas – parengti AB ,,Kraft Foods Lietuva“ įvaizdžio gerinimo modelį. Tyrimo uždaviniai: 1) išanalizuoti teorinius įmonės įvaizdžio kūrimo ir valdymo aspektus bei atskleisti svarbiausius įmonės įvaizdžio struktūros elementus; 2) parengti tyrimo metodiką ir ištirti AB „Kraft Foods Lietuva“ įvaizdžio formavimo ypatumus; 3) identifikuoti įmonių įvaizdžio formavimo priemones. Tyrimo metodai: Lietuvos ir užsienio autorių mokslinės literatūros analizė ir sintezė, pirminių bei antrinių duomenų analizė ir sintezė, apibendrinimas, palyginimas, loginis abstrahavimas, apklausa, grafinis modeliavimas. Tyrimo rezultatai. Darbe analizuojamas AB ,,Kraft Foods Lietuva“ įvaizdis, apibūdinami teoriniai veiksniai, lemiantys visuomenės ar tam tikrų visuomenės grupių nuomonę apie įmonę. Pateikiama ekonominės – organizacinės charakteristikos analizė, nagrinėjama įmonėje taikoma įvaizdžio formavimo politika. Aprašomi teigiamo išorinio ir vidinio įvaizdžio teikiami privalumai, siekiant užsibrėžtų įmonės tikslų. Susisteminami anketinės apklausos rezultatai.
Research object - JSC „Kraft Foods Lietuva“. Research subject - image of JSC ,,Kraft Foods Lietuva“ orgaization. Research aim - to construct the image improvement model of JSC ,,Kraft Foods Lietuva“. Objectives of the research: 1) to investigate the thoretical aspect of image formation and management and to find out the basics image elements of the organization. 2) to create methodology for problem analysis and determine the image improvement means for JSC ,,Kraft Foods Lietuva“. 3) to evaluate the way of creating image in the organization and to construct the image improvement model. Research work presents the analysis of image improvement of JSC ,,Kraft Foods Lietuva“, the observation of theoretical factors influencing external (public) image of enterprise. Presented analysis of economical organizational characterization of enterprise covers image formation means with positively reviewed advantages for external and internal image, which are concentrated to the managerial objectives of enterprise. The provided survey includes the systematically resumpting results.