Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/113459
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMieldažys, Algimantas-
dc.contributor.authorMarkelevičius, Andrius-
dc.date.accessioned2020-12-21T20:08:06Z-
dc.date.available2020-12-21T20:08:06Z-
dc.date.issued2010-05-25-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12259/113459-
dc.description.abstractSantrauka Tyrimo tikslas – išnagrinėti automobilį sudarančių ir jame naudojamu medžiagų ir skysčių degumo savybes. Nustatyti dyzelino, stabdžių skysčio DOT – 4 ir pusiau sintetinės variklinės alyvos 10W-4, išlietos ant įkaitusio metalinio paviršiaus užsiliepsnojimo temperatūrą ir laiką nuo skysčio patekimo ant įkaitusio paviršiaus iki užsiliepsnojimo. Šiam tikslui pasiekti numatyti šie uždaviniai: • išnagrinėti automobilyje esančių medžiagų teorines degumo savybes; • susipažinti su skysčių užsiliepsnojimo nuo įkaitusio metalinio paviršiaus nustatymo būdais; • sukonstruoti skysčio, išlieto ant įkaitusio paviršiaus, užsiliepsnojimo nuo elektros kibirkšties įrenginį; • ištirti trijų skysčių - dyzelino, stabdžių skysčio DOT – 4 bei pusiau sintetinės variklinės alyvos 10W-40 užsiliepsnojimo parametrus.lt
dc.description.abstractSummary The aim of this research is to examine the flammable characteristics of automotive fluids. Three types of automotive fluids includingi diesel fuel, brake fuel and enngine oil were taken to determine their ability and temperature to fire on heated metal surface and the time which needs to pass from the fluid getting on the heated surface to flame out. The main objectives of this research is: • to examine the teoretical flamability characteristics of automotive fluids; • to determine the methods, which are used to investigate the flamability of automotive fluids when they are spilled on heated surface; • to design the device, which measures the flamability and liquid temeprature when it is spread on the heated surface and there is an energy source such as electrical spark. • to examine the flamability parameters of diesel fuel, brake fuel and enngine oil.en
dc.description.sponsorshipŽemės ūkio akademijalt
dc.description.sponsorshipVytauto Didžiojo universitetaslt
dc.format.extent67 p.-
dc.language.isolt-
dc.subjectautomobilislt
dc.subjectgaisraslt
dc.subjectsavaiminislt
dc.subjectužsiliepsnojimaslt
dc.subjectelektralt
dc.subjectautomotiveen
dc.subjectfireen
dc.subjectautoen
dc.subjectignitionen
dc.subjectelectricityen
dc.subject.otherMechanikos inžinerija / Mechanical Engineering (T009)-
dc.titleAutomobilių gaisrų priežasčių tyrimaslt
dc.title.alternativeReasons of Automotive Fire and Their Investigationen
dc.typemaster thesis-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptŽemės ūkio akademija-
crisitem.author.deptŽemės ūkio akademija-
Appears in Collections:VDU, ASU ir LEU iki / until 2018
Files in This Item:
Show simple item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

4
checked on Mar 30, 2021

Download(s)

141
checked on Mar 31, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.