Padangų oro slėgio įtaka traktoriaus traukos koeficientui
Darbo tikslas: ištirti traukos koeficiento, oro slėgių padangose įtaką traktoriaus varančiųjų ratų buksavimui atliekant traukos darbus. Darbe apžvelgiamas buksavimas, jį įtakojančios sąlygos, buksavimo nustatymo būdai, pasipriešinimo riedėjimui koeficientas, dirvos suslėgimas ir jo priežastys, traktoriaus ekonomiškumo gerinimo būdai. Tyrimai atlikti buvo naudojamas traktorius ,,NewHolland T 5070'', kuriam kaip apkrova buvo naudojamas traktorius „Zetor 10540“. Tyrimas atliktas keičiant slėgį padangose ir traukos jėgos dydį, bandymai atlikti ražienoje ir dirvoje, paruoštoje sėjai.
The goal of the research is to investigate the inluence tractive efficiency, tyre air pressure for fhe slip of tractor during tasks, which requires taction force. In this theses there are reviewed the slip, conditions, that impact slippage techniques, rolling ressistance coefficien, soil compaction and its causes, ways of improving the efficiency of the tractor. Researches were carried with tractor ''NewHolland T5070'', the tractor "Zetor 10540" was used as a load. The study was conducted by changing the pressure in the tires and traction force size, the tests were conducted stubble and soil ready for sowing.