Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/111875
Type of publication: conference paper
Type of publication (PDB): Tezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
Field of Science: Edukologija / Education (S007)
Author(s): Chmieliauskaitė, Gabrielė;Misiūnienė, Jurga
Title: Mokytojų kvalifikacijos ir asmenybės bruožų svarba ugdant mokinius
Other Title: The importance of teachers‘ qualification and personality traits in students‘ education
Is part of: Aktualių sprendimų paieškos psichologijos moksle ir praktikoje [elektroninis išteklius]: konferencija, 2020-09-16, Kaunas: pranešimų santraukų leidinys. Kaunas: Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Leidybos namai, 2020
Extent: p. 43-43
Date: 2020
Keywords: Mokytojų kvalifikacija;Asmenybės bruožai;Asmeninė kompetencija
ISBN: nnam
Abstract: Moksliniais tyrimais patvirtinta, kad aukštesnius intelektinius gebėjimus turintys mokiniai turi aukštesnius akademinius pasiekimus (Rani, 2017; Peng et al., 2019), tačiau populiarėjant intelektinių gebėjimų vertinimui remiantis mokytojų nuomone, kyla klausimas ar šis ryšys išlieka reikšmingu. Tyrimuose pateikiami įrodymai, kad mokinio pasiekimai priklauso ir nuo mokinio aplinkai priklausančių veiksnių, pavyzdžiui, mokytojų dalykinių ir asmeninių kompetencijų (Bastian, 2018; Koleňáková & Hošová, 2019). Pastebima, kad mokytojo aukštesnis pedagoginis laipsnis ir turimos profesinės žinios padeda mokytojui efektyviai išnaudoti pamokos laiką, taikyti įdomius ugdymo būdus ir valdyti pamokos turinį, o šių mokytojų mokiniai demonstruoja aukštesnius akademinius pasiekimus (Boadu, 2015). Tyrimai rodo, kad aukštus akademinius pasiekimus demonstruoja tie mokiniai, kurių mokytojams būdingi tam tikri asmenybės bruožai (Kell, 2019). Nors ryšio tarp mokytojų charakteristikų ir mokinio pasiekimų įrodymų netrūksta, tačiau neaišku, kokį poveikį mokytojo charakteristikos daro mokinio gebėjimų bei akademinių pasiekimų ryšiui
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/111875
Affiliation(s): Psichologijos katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

28
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

7
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.