Microteaching guided by an expert secondary English teacher: the effect on pre-service English teachers’ pedagogical content knowledge
Author |
---|
Aimah, Siti |
Date | Volume | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|---|
2020 | 139 | 3 | 111 | 135 |
This study aims to determine the effect of microteaching guided by an expert secondary English teacher on pre-service English teachers PCK, focusing on the changes before and after expert-guided microteaching. The equivalent time-series design involves a single-group, repeatedly assessed, with the treatment introduced between the measurements. Expert-guided microteaching significantly affects pre-service English teachers’ PCK and triggers them to know what to teach and how to teach for students.
Mokymo praktika yra baigiamoji būsimųjų anglų kalbos mokytojų praktika, kurią jie privalo atlikti, išklausę mikromokymo kursą universitete. Tačiau viena iš esminių problemų, su kuriomis susiduria būsimieji anglų kalbos mokytojai, atlikdami mokymo praktiką, yra atotrūkis tarp dėstytojų ir mokyklos mokytojų, kurie asistuoja studentams mokymo praktikos metu. Todėl, norint susieti mikromokymą ir mokymo praktiką, reikalinga vidurinio ugdymo anglų kalbos mokytojo eksperto pagalba. Šiuo tyrimu siekiama nustatyti mikromokymo poveikį būsimųjų mokytojų pedagoginio turinio žinioms, sutelkiant dėmesį į pokyčius prieš dalyvavimą eksperto vadovaujamame mikromokyme ir po jo. Projekte dalyvavo viena grupė, kurios veikla buvo vertinta kelis kartus (tas pats laiko tarpas), o rezultatai vertinti tarp matavimų. Būsimųjų anglų kalbos mokytojų pedagoginio turinio žinios buvo įvertintos prieš eksperto vedamą mikromokymą, jo metu ir po jo. Duomenys buvo analizuojami aprašomosios ir išvestinės statistikos metodais. Tyrimo rezultatai rodo, kad mokytojo-eksperto vedamas mikromokymas reikšmingai veikia būsimųjų anglų kalbos mokytojų pedagoginio turinio žinias ir ugdo jų gebėjimą, ko mokyti ir kaip to išmokyti, kad mokiniai suprastų. Vidurinio ugdymo anglų kalbos mokytojo-eksperto konstruktyvus grįžtamasis ryšis kartu su patarimais ir pavyzdinėmis pamokomis lemia būsimųjų anglų kalbos mokytojų pedagoginio turinio žinių pokyčius.