Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/109738
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): Vaicekauskienė, Violeta
Title: Specialiųjų poreikių vaikų socializacijos etniniai orientyrai
Is part of: Socialinis ugdymas, 2010, t. 25, p. 51-64
Date: 2010
Keywords: Socialinės veiklos vertybės;Normalizacijos principo tikslai;Moralinė kultūra
Abstract: Specialiųjų poreikių vaikų socializacijos procesų vyksmas bei jų efektyvumas glaudžiai siejasi su vaikų ugdytojų vertybių sistema, moraline kultūra bei etiketu, kurie tampa etiniais socializacijos orientyrais. Šiame straipsnyje analizuojami specialiųjų poreikių vaikų ugdytojų požiūrio į vaikų normalizacijos principus bei jų įgyvendinimo tikslus kokybiniai parametrai ir jų supratimas bei įgyvendinimas, analizuojamos socialinio darbo specialistų pagal svarbą vertinamos etinės vertybių kategorijos, taikomos praktinėje socializacijos veikioje. Pateikiami tyrimų duomenys remiasi plačia mokslinės literatūros analize ir ilgamete etinių orientyrų tobulinimo praktika, įgyta dirbant socialinėje specialiųjų poreikių vaikų globos institucijoje.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/109738
Appears in Collections:Socialinis ugdymas / Social Education 2010, t. 25

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Dec 5, 2021

Download(s)

4
checked on Dec 5, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.