Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/109738
Specialiųjų poreikių vaikų socializacijos etniniai orientyrai
Author(s)
Author |
---|
Vaicekauskienė, Violeta |
Title [lt]
Specialiųjų poreikių vaikų socializacijos etniniai orientyrai
Is part of
Socialinis ugdymas, 2010, t. 25, p. 51-64
Journal Title
Journal Issue Title
Date Issued
Date | Volume | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2010 | 25 | 51 | 64 |
Abstract (lt)
Specialiųjų poreikių vaikų socializacijos procesų vyksmas bei jų efektyvumas glaudžiai siejasi su vaikų ugdytojų vertybių sistema, moraline kultūra bei etiketu, kurie tampa etiniais socializacijos orientyrais. Šiame straipsnyje analizuojami specialiųjų poreikių vaikų ugdytojų požiūrio į vaikų normalizacijos principus bei jų įgyvendinimo tikslus kokybiniai parametrai ir jų supratimas bei įgyvendinimas, analizuojamos socialinio darbo specialistų pagal svarbą vertinamos etinės vertybių kategorijos, taikomos praktinėje socializacijos veikioje. Pateikiami tyrimų duomenys remiasi plačia mokslinės literatūros analize ir ilgamete etinių orientyrų tobulinimo praktika, įgyta dirbant socialinėje specialiųjų poreikių vaikų globos institucijoje.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
ISSN
2351-6011
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access