Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/109535
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): Gudžinskienė, Vida;Gedminienė, Rasa
Title: Socialinio pedagogo pagalba vaikams, augantiems alkoholio vartojimo problemų turinčiose šeimose
Is part of: Socialinis ugdymas, 2010, t. 24, p. 31-44
Date: 2010
Keywords: vaikai, augantys alkoholio vartojimo problemų turinčiose šeimose;Pagalbos tikslas;Pagalba mokykloje ir už mokyklos ribų
Abstract: Straipsnyje nagrinėjamas pagalbos teikimo vaikams, augantiems alkoholio vartojimo problemų turinčiose šeimose, būtinumas ir galimybės. Remiantis dviejų kokybinių tyrimų duomenimis, atskleidžiamas pagalbos šiems vaikams tikslas bei tinkamos pagalbos teikimo vietos parinkimo svarba. Akcentuojama, kad pagrindinis pagalbos vaikams, augantiems alkoholio vartojimo problemų turinčiose šeimose, tikslas yra išmokyti vaiką gyventi šalia alkoholiko ir prisiimti atsakomybę už savo gyvenimą. Tyrimu nustatyta, kad teikti grupinę pagalbą mokykloje gali būti neefektyvu dėl vaikų patiriamos baimės būti atpažintiems. Pagalbos grupes vaikams, augantiems alkoholio vartojimo problemų turinčiose šeimose, socialinis pedagogas turėtų burti už mokyklos ribų, t. y. socialinės paramos ar vaikų dienos centruose, universaliuose daugiafunkciuose bendruomenių centruose, parapijų namuose ir pan. Mokykloje socialinio pedagogo pagalba apima individualius pokalbius su vaiku, konsultavimą ir informavimą apie pagalbą teikiančias organizacijas, mokyklos bendruomenės švietimą žalingo ir pavojingo alkoholio vartojimo pasekmių klausimais, projektinės ir prevencinės veiklos organizavimą.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/109535
Appears in Collections:Socialinis ugdymas / Social Education 2010, t. 24

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

7
checked on Dec 24, 2021

Download(s)

12
checked on Dec 24, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.