Socialinės inovacijos ir kūrybiškumas švietimo ir inovacijų politikos kontekste
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Date | Volume | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|---|
2017 | 47 | 3 | 33 | 45 |
Straipsnyje apibendrinamos ir analizuojamos pagrindinės teorinės socialinių inovacijų koncepcijos, socialinių inovacijų kūrimosi dinamika. Straipsnio paskirtis – plėsti mokslinę diskusiją apie socialinių inovacijų tyrimus švietimo ir inovacijų politikos kontekste, nes tiek pasaulyje, tiek ir Lietuvoje socialinių inovacijų terminas vartojamas gana dažnai, tačiau jis traktuojamas ir konceptualizuojamas labai skirtingai. Straipsnyje analizuojamos ir apibendrinamos teorinės įžvalgos apie socialines inovacijas, o teoriniai svarstymai papildomi atvejų tyrimais, kurių analizė leidžia geriau suvokti ir paaiškinti prieštaravimus tarp subjektyvių ir objektyvių priežasčių, turinčių įtakos socialinių inovacijų atsiradimui ir plėtrai, bei palengvina socialinių inovacijų tipologizavimą.
The article summarizes and analyzes the main theoretical concepts of social innovation, the dynamics of the creation of social innovations. The purpose of the article is to broaden the scientific debate on research about social innovation in the context of education and innovation policy, since the term of social innovation is used quite often, but it is treated and conceptualized very differently. The article analyzes and summarizes theoretical insights on social innovations. The theoretical considerations are complemented by case studies, the analysis of which allows better understanding and explaining the contradictions between subjective and objective reasons that determine the emergence and development of social innovations and facilitate the modeling of the typology of social innovations.