Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/107231
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): Aguilar, Noelia Melero;Vidal, Ana Domenech;Cabeza-Ruiz, Ruth
Title: Beliefs and actions of university lecturers of sports sciences and physical activity regarding students’ learning motivation
Other Title: Sporto mokslo ir fizinio aktyvumo universiteto dėstytojų įsitikinimai ir veiksmai, susiję su studentų mokymosi motyvacija
Is part of: Pedagogika, 2020, t. 137, nr. 1, p. 46-65
Date: 2020
Keywords: Inclusive pedagogy;Sports sciences;Physical activity;University lecturers;Motivation;Inkliuzinė pedagogika;Sporto mokslas;Fizinis aktyvumas;Universiteto dėstytojai;Motyvacija
Abstract: This article presents a study on the perceptions of university professors of Physical Activity and Sport Sciences about the causes of lack of learning motivation of students with and without disabilities and the actions they take to motivate them. 16 semi-structured interviews were analyzed in an inductive manner. The results suggest that university teachers value students, enable positive learning environments, and address the interests and needs of all students through inclusive curricular practices.
Šis tyrimas, patvirtintas Ispanijos ekonomikos ir konkurencingumo ministerijos, yra atliekamas skirtinguose Ispanijos universitetuose kaip platesnio vykdomo tyrimo projekto dalis (vykdoma inkliuzinė pedagogika, renkami fakultetų narių pasakojimai). Šį projektą vykdo įvairių sričių (švietimo, ekonomikos, sveikatos ir eksperimentinių mokslų) ir skirtingų Ispanijos universitetų tyrinėtojų komanda. Tyrimo tikslas – išanalizuoti Sporto mokslo ir fizinio aktyvumo universiteto dėstytojų nuostatas apie pagrindines universitetų studentų, o ypač neįgalių studentų, mokymosi motyvavimo priežastis. Taip pat tiriami veiksmai, kuriuos dėstytojai atlieka savo klasėse studentų motyvacijai skatinti. Buvo atlikta 16 pusiau struktūruotų interviu su 16 dėstytojų. Vėliau duomenys buvo analizuojami naudojant kategorijų ir indukcinių kodų sistemą. Rezultatai rodo, kad kai kurių studentų demotyvacijos priežastys yra susijusios su pasenusiomis mokymo programomis ar klaidingais karjeros lūkesčiais. Tyrime dalyvaujantys dėstytojai, atsižvelgdami į šiuos demotyvuojančius veiksnius, naudojasi įvairiomis strategijomis, tokiomis kaip mokymosi erdvės ir palankios aplinkos kūrimas, mokymo programos rengimas ir studentų įgalinimas. Suformuotos išvados atskleidžia, kad dėstytojai, dirbdami pagal inkliuzinio mokymo programą, vertina studentus, įgalina pozityvią mokymosi aplinką ir atsižvelgia į visų studentų interesus bei poreikius.
Internet: https://doi.org/10.15823/p.2020.137.3
https://hdl.handle.net/20.500.12259/107231
Appears in Collections:Pedagogika / Pedagogy 2020 t. 137, nr. 1

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

20
checked on May 1, 2021

Download(s)

18
checked on May 1, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.