Content marketing elements for search advertising
Author | Affiliation | |
---|---|---|
Kauno technologijos universitetas | LT |
Date |
---|
2017 |
Sparčiai besikeičianti ir modernėjanti informacinių technologijų aplinka daro vis didesnę įtaką įmonių veiklos rezultatų efektyvumui ir vidinių darbo procesų organizavimui. Dabartiniame pasaulyje, kai vartotojas turi platų pasirinkimą, kokį produktą įsigyti, įmonėms yra ypatingai svarbu sukurti ir realizuoti stiprias marketingo programas, kurios padėtų išsiskirti iš konkurentų visumos (Järvinen and Karjaluoto, 2015; Rancati, Gordini and Capatina, 2016). Viena iš naujausių marketingo rūšių yra turinio marketingas. Jis susiformavo siekiant sudominti vartotojus. Šiame straipsnyje analizuojamos galimybės taikyti turinio marketingą paieškos sistemose esančiose reklamose ir galima turinio marketingo elementų įtaka šių reklamų paveikumui. Darbo tema aktuali tiek teoriniu, tiek praktiniu lygiu. Darbe nagrinėjama su mažai ištyrinėta ir nauja sritimi – turinio marketingu – susijusi teorinė medžiaga. Žvelgiant praktiškai, tema aktuali, nes reklama paieškos sistemose yra populiariausias skaitmeninio marketingo kanalas. Šiame tyrime išsikelta mokslinė problema formuluojama taip: kokių yra galimybių taikyti turinio marketingo elementus paieškos sistemose esančiose reklamose? [...]
The author analyzes the possibility of using content marketing elements for search advertising from marketing experts and searchers’ perspective. The first part of the paper deals with the theoretical insights into the concepts of content marketing, search advertising, their effect and synergy. The second part is qualitative research on a theoretical model of content marketing elements. The possibility of using those elements and modifying the theoretical model are provided in the third part of the paper. Research results revealed that content marketing elements can be used for search advertising and that they affect search advertising. Conclusions and directions for further research. are provided in the paper.