Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/104139
Type of publication: research article
Type of publication (PDB): Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Repovienė, Rūta
Title: Content marketing elements for search advertising
Other Title: Turinio marketingo elementų taikymas paieškos sistemose esančiose reklamose
Is part of: Socialiniai tyrimai = Social research. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2017, nr. 1 (40)
Extent: p. 47-55
Date: 2017
Keywords: Turinio marketingas;Paieškos sistemos;Reklamos efektyvumas;Reklama paieškos sistemose;Content marketing;Search advertising;Effective search advertising
Abstract: Sparčiai besikeičianti ir modernėjanti informacinių technologijų aplinka daro vis didesnę įtaką įmonių veiklos rezultatų efektyvumui ir vidinių darbo procesų organizavimui. Dabartiniame pasaulyje, kai vartotojas turi platų pasirinkimą, kokį produktą įsigyti, įmonėms yra ypatingai svarbu sukurti ir realizuoti stiprias marketingo programas, kurios padėtų išsiskirti iš konkurentų visumos (Järvinen and Karjaluoto, 2015; Rancati, Gordini and Capatina, 2016). Viena iš naujausių marketingo rūšių yra turinio marketingas. Jis susiformavo siekiant sudominti vartotojus. Šiame straipsnyje analizuojamos galimybės taikyti turinio marketingą paieškos sistemose esančiose reklamose ir galima turinio marketingo elementų įtaka šių reklamų paveikumui. Darbo tema aktuali tiek teoriniu, tiek praktiniu lygiu. Darbe nagrinėjama su mažai ištyrinėta ir nauja sritimi – turinio marketingu – susijusi teorinė medžiaga. Žvelgiant praktiškai, tema aktuali, nes reklama paieškos sistemose yra populiariausias skaitmeninio marketingo kanalas. Šiame tyrime išsikelta mokslinė problema formuluojama taip: kokių yra galimybių taikyti turinio marketingo elementus paieškos sistemose esančiose reklamose? [...]
The author analyzes the possibility of using content marketing elements for search advertising from marketing experts and searchers’ perspective. The first part of the paper deals with the theoretical insights into the concepts of content marketing, search advertising, their effect and synergy. The second part is qualitative research on a theoretical model of content marketing elements. The possibility of using those elements and modifying the theoretical model are provided in the third part of the paper. Research results revealed that content marketing elements can be used for search advertising and that they affect search advertising. Conclusions and directions for further research. are provided in the paper
Internet: https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/104139/2/ISSN1392-3110_2017_V_1.PG_47-55.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/104139
https://doi.org/10.21277/st.v40i1.184
Affiliation(s): Kauno technologijos universitetas
Appears in Collections:1. Straipsniai / Articles
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

61
checked on Jun 6, 2021

Download(s)

13
checked on Jun 6, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.