Traktoriaus "4x4" varančiųjų ratų sąveikos su kelio paviršiumi tyrimai
Date | Volume | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|---|
2012 | 44 | 2 | 172 | 183 |
Straipsnyje analizuojami traktorių 4x4 varančiųjų ratų sąveikos su kelio paviršiumi ypatumai. Apžvelgiama ratų vertikalios apkrovos ir oro slėgio padangose įtaka buksavimo bei traukos jėgai. Nagrinėjami traktoriaus „4x4" priekinių ir užpakalinių varančiųjų ratų teoriniai greičiai, jų įtaka varančiųjų ratų sąveikai su kelio paviršiumi. Straipsnyje pagrindžiama, kad traktoriaus „4x4" varantysismomentas transmisijoje turėtų būti paskirstomas abiems varantiesiems tiltams proporcinga kibumo koeficiento, vertikaliosios apkrovos ir riedėjimo spindulio sandaugoms. Pateikiami traktoriaus „4x4" eksploatuojamo su frontaliniu krautuvu ratų sąveikos su kelio paviršiumi priklausomybių nuo ratų vertikalių apkrovų ir padangose eksperimentinių tyrimų rezultatai. Nustatyti ir pateikti optimalus oro slėgių užpakalinėse ir priekinėse padangose dydžiai traktoriui „4x4" eksploatuojamam su frontaliniu krautuvu.
This paper analyzes the 4x4-wheel drive tractors interaction with the road surface characteristics. An overview of the vertical wheel load and tire pressure influence slippage and traction force can be released. Analyzed Tractor 4x4 front and rear wheel speeds are theoretical and their influence on the driving wheel to interact with the road surface. The article substantiates the Tractor 4x4 driveline. drive torque to be distributed to both propulsion wheel axles in proportion to their stickiness factor of the vertical load and the rolling radius of the product. Presented Tractor 4x4 with front loader operated wheel drive interaction with the road surface dependencies of the vertical wheel load and tire pressure experimental results. Identify and provide the optimum air pressure in the front and rear tire sizes tractor "4x4" operated with a front loader.