Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/103656
Type of publication: Straipsnis / Article
Author(s): Oleksiuk, Olga;Cherkasov, Vladimir;Yezhova, Olga;Kulikova, Svetlana;Kurkina, Snezhana;Lokareva, Julia
Title: Formation of readiness of higher education institutions’ students to the introduction of musical-pedagogical technologies
Other Title: Aukštųjų mokyklų studentų pasirengimas muzikinėms-pedagoginėms technologijoms diegti
Is part of: Pedagogika, 2019, t. 136, nr. 4, p. 126-140
Date: 2019
Keywords: Musical-pedagogical technologies;Music perception;Vocal-choral work;Improvisation;Playing on musical instruments;Musical-plastic activity;Muzikinės-pedagoginės technologijos;Muzikos suvokimas;Vokalinis-chorinis darbas;Grojimas muzikos instrumentais;Muzikinė-plastinė veikla;Improvizacija
Abstract: The model for the formation of the readiness of pre-service music teachers to the introduction of music-pedagogical technologies is developed, it includes elements: methodological-targeted; content-technological; productive-evaluative. The created model of the use of music-pedagogical technologies in lessons of musical art in secondary schools contains music perception, vocal-choral work, improvisation, playing on musical instruments, and musical-plastic activity.
Šis tyrimas, aukštųjų mokyklų studentų pasirengimas diegti muzikines-pedagogines technologijas, atliepia šių dienų laikotarpį. Mokslinis rezultatų naujumas – plėtoti aukštųjų mokyklų studentų pasirengimo modelį diegiant muzikines-pedagogines technologijas. Sukurtas muzikinių-pedagoginių technologijų panaudojimo modelis apima muzikos suvokimą, vokalinį chorinį darbą, muzikinės literatūros studijavimą, improvizaciją, grojimą muzikos instrumentais ir muzikinę-plastinę veiklą. Tyrimas atliktas Centrinės Ukrainos regione, aukštojo mokslo įstaigose. Eksperimentinėse grupėse dalyvavo 212 respondentų, kontrolinėse grupėse – 192 respondentai. Praktinė šių rezultatų reikšmė yra ta, kad studentai skatinami toliau dirbti šio tyrimo kryptimi ir kad tai yra neabejotinas indėlis plėtojant muzikinio-pedagoginio ugdymo teoriją ir metodiką. Apibendrinti atlikto tyrimo duomenys leido nustatyti eksperimentinės grupės studentų pasirengimo muzikos pedagoginėms technologijoms diegti procentinį lygio santykį: aukščiausias lygis – 23,1 proc.; vidutinis lygis – 50,5 proc.; žemiausias lygis – 26,3 proc.; taip pat atitinkamai kontrolinės grupės – 24,5 proc., 51,6 proc., 24,0 proc. Tyrimo rezultatai rodo, kad, prieš pradedant organizuoti tiriamąjį-eksperimentinį darbą, eksperimentinių ir kontrolinių grupių studentai buvo maždaug to paties pasirengimo lygio, tačiau atlikę eksperimentinį darbą eksperimentinės grupės studentai pasiekė aukštesnių rezultatų. Vadinasi, galime daryti išvadą, kad organizuojamas tikslingas aukštųjų mokyklų studentų, būsimų muzikos mokytojų, pasirengimas diegti muzikines-pedagogines technologijas gerokai pakėlė studentų lygį.
Internet: https://doi.org/10.15823/p.2019.136.8
https://hdl.handle.net/20.500.12259/103656
Appears in Collections:Pedagogika / Pedagogy 2019 t. 136, nr. 4

Files in This Item:
Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats


CORE Recommender

Page view(s)

22
checked on Dec 5, 2021

Download(s)

48
checked on Dec 5, 2021

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.