Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/1022
Critical success factors of customer relationship management process adoption in Latvian IT enterprises
Author(s)
Author |
---|
Erglis, Aldis |
Title [en_US]
Critical success factors of customer relationship management process adoption in Latvian IT enterprises
Other Title [lt_LT]
Kritiniai sėkmės veiksniai įdiegiant ryšių su klientais valdymą Latvijos IT įmonėse
Is part of
Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai, 2011, nr. 59, p. 55-67
Date Issued
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2011 | 59 | 55 | 67 |
Abstract
The paper provides an overview of CRM and its value as competitive advantage of an enterprise. The authors define models of user behavior during CRM adoption and draw conclusions how to improve this. There is discussed impact of sales, marketing and service process integration in an enterprise.
Straipsnyje apžvelgiamas ryšių su klientais valdymas ir jo vertė kaip įmonės konkurencinis pranašumas. Autoriai apibrėžia ryšių su klientais valdymo technologijos vartotojo elgesio modelius šios technologijos įdiegimo procese ir pateikia rekomendacijas šio proceso tobulinimui. Taip pat aptariama, kaip įmones įtakoja pardavimų, marketingo bei aptarnavimo integravimas.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Anglų / English (en)
ISSN
1392-1142
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access