Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/101200
Kokybinių ir kiekybinių metodų derinimas mokyklinės vadybos diagnostikoje: hipotezė ir pirmieji rezultatai
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Author(s)
Author | Affiliation | |
---|---|---|
Šaparnis, Gintaras | ||
Title [lt]
Kokybinių ir kiekybinių metodų derinimas mokyklinės vadybos diagnostikoje: hipotezė ir pirmieji rezultatai
Other Title [en]
Compatibility of qualitative and quantitative methods in school management diagnostic:hypothesis and first results
Is part of
Socialiniai mokslai. Kaunas : Technologija, 2000, Nr. 2 (23)
Date Issued
Date |
---|
2000 |
Publisher
Kaunas : Technologija
Is Referenced by
Extent
p. 43-55
Abstract (en)
An attempt has been made in this article to show that a priori (empirically not verified) application of management theories of Western education to the existing conditions in Lithuania is venturesome methodologically, to some extent. [...]
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
1392-0758
Other Identifier(s)
VDU02-000061305