Geodezinės matavimo įrangos pritaikymas ir gautų rezultatų vertinimas geležinkelio infrastruktūros tyrimuose
Author | Affiliation | |||
---|---|---|---|---|
Kauno technologijos universitetas | LT | LT | ||
Kauno technologijos universitetas | LT | Kauno kolegija | LT | |
Date |
---|
2019 |
Maksimalaus matavimų tikslumo ir pastovaus objektų būklės stebėjimo reikalauja geležinkelio kelio statyba ir eksploatavimas. Tai susiję su maksimaliais leistinais traukinių greičiais ir aplinkos, transporto ir žmonių sauga. Atliktas geležinkelio kelio būklės įvertinimas siekiant išryškinti kompleksines geležinkelio kelių eksploatavimo problemas. Išskirtos geležinkelių priežiūros probleminės vietos, kurių monitoringo organizavimą reikalinga tobulinti pritaikant matavimas geodezinę įrangą. Lyginant analoginius matavimus, kurie atlikti naudojant tik kelio matavimo mašiną EM140 su matavimais geodezine įranga, pastebimas geodezinių matavimų pranašumas. Įvertintos matavimų proceso, duomenų kaupimo ir jų apdorojimo techninės spragos. Nustatyta, kad priežiūros ir monitoringo matavimai turi būti atliekami dažniau, naudojant aukšto tikslumo geodezinę įrangą.
Construction of railway roads and their exploitation requires optimal accuracy and monitoring of surveying. It is related to maximum allowed speed of trains, the environment, transport and human safety. The problematic areas of railway maintenance were excluded, which monitoring needs to be improved by applying geodetic devices for surveying. Comparing analogous surveying conducted using road control machine EM140 with that of geodetic equipment, one can see the advantage of geodetic surveying. Technical gaps in the surveying process, data storage and procession were evaluated as well. It was discovered that maintenance and monitoring works should be pursued more frequently using high accuracy geodetic equipment.
O. Kolbovskij nepažymėta prieskyra