Studijų programų atnaujinimo Lietuvoje apžvalga : studentų savarankiško darbo planavimas
Author |
---|
Žibėnienė, Gintautė |
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2013 | 10 | 99 | 122 |
Straipsnyje pristatoma pagal 2007–2013 m.Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioritetą „Mokymasis visą gyvenimą“ (toliau – Programa) atnaujintų pirmos ir antros pakopos studijų programų išorinio kokybės vertinimo rezultatai studentų savarankiško darbo planavimo aspektu. Atskleidžiama, kad atnaujinant studijų programas problemų kilo dėl savarankiško darbo metodų, užduočių įvairovės, suderinamumo su dalyko rezultatais, dalyko turiniu, apimtimi kreditais bei studentų savarankiško darbo vertinimo.
The article introduces external quality assessment results of first cycle and second cycle study programmes renewed under the Human Resources Development Action Programme 2007–2013 priority direction 2 “Lifelong Learning” (hereinafter the “Programme”) through the aspect of planning students’ independent work. Problems faced when renewing study programmes are related to the methods of independent work, the variety of tasks, compatibility with learning outcomes at course unit level, its content, volume in credits and assessment of students’ independent work.