Interaction between the young fashion buyers and the brand-ambassadors
Date |
---|
2011 |
Vadinamajame Informacijos amžiuje įvykę pokyčiai turėjo įtakos ir marketingo komunikacijoms. Interaktyvusis marketingas, netradiciniai media kanalai, TiVo televizija, Pop-up internetiniai blokai yra tik keli pavyzdžiai, kaip Informacijos amžius paveikė marketingo komunikacijas. Informacijos gausa verčia prekinių ženklų tikslines grupes ignoruoti vadinamąsias tradicines marketingo komunikacijas, o prekės ženklų vadovai yra priversti ieškoti alternatyvių PŽ komunikacijos priemonių. Vienas svarbiausių šių ir kitų pokyčių efektas yra WOM (prekės ženklo rekomendacijų „iš lūpų į lūpas“) išaugusi galia. Nepaisant šių ir kitų pokyčių, marketingo komunikacijų tikslas nepakito. PŽ vadovai siekia komunikuoti su tikslinėmis grupėmis ir nori, kad šie skleistų teigiamus atsiliepimus apie prekės ženklą. Vartotojų patyrimais grįsto marketingo (ang. „Experiential marketing“) komunikacijoje tikslinės PŽ auditorijos tapo tiek pat svarbios, kiek ir patys PŽ vadovai, o PŽ žinutės tapo lankstesnės auditorijų grįžtamajam ryšiui ir gali kisti tiesiog prekės ženklo ir vartotojų tarpusavio sąveikos metu. Patyrimais grįsto marketingo objektas yra prekės ženklo ambasadorių ir pirkėjų tarpusavio sąveika. Remiantis patyrimu grįsto marketingo teorine analize, aprašomo tyrimo tikslas buvo pasiūlyti sprendimus Inkariukų prekės ženklo ambasadorių ir jaunųjų mados pirkėjų (12-22 m. moksleivių, studentų ir karjerą pradedančių profesionalų) tarpusavio sąveikai. Inkariuko sportbačiai buvo plačiai paplitę SSSR teritorijoje. Paprasto dizaino bateliai iš medvilnės ir gumos buvo dėvimi beveik visų socialinių sluoksnių žmonių.[...]