Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/99434
Bendrojo ugdymo mokyklų bendruomenės mokyklos pažangos samprata, orientuojantis į Geros mokyklos koncepciją : tyrimo ataskaita
Type of publication
Mokslo tiriamųjų darbų, projektų ir kita ataskaita / Report of science exploratory works and projects (K4c)
Author(s)
Author | Affiliation | |
---|---|---|
Targamadzė, Vilija | ||
Title [lt]
Bendrojo ugdymo mokyklų bendruomenės mokyklos pažangos samprata, orientuojantis į Geros mokyklos koncepciją : tyrimo ataskaita
Date Issued
Date |
---|
2018 |
Publisher
Vilnius : Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra
Extent
101 p
Abstract (lt)
Bendrojo ugdymo mokyklų veiklos rezultatai suprantami įvairiai: vieni jos rezultatus vertina pagal tarptautinius tyrimus PISA, TIMSS ir pan., nacionalinius mokinių pasiekimų patikrinimo testus, Valstybinius brandos egzaminus, kiti – pagal įvarius reitingus (pvz., žurnalo „Reitingai“), mokyklos išorinį vertinimą ir pan. Taigi ta mokyklos pažanga vertinama įvairiai, suprantama taip pat nevienodai. 2015 m. patvirtinus Geros mokyklos koncepciją, neišvengiamai turi būti peržiūrėta ir išgryninta mokyklos pažangos samprata, nes pažanga visada yra susijusi su ugdymo rezultatais, o jie čia nusakomi labai aiškiai: asmenybės branda, pasiekimai, pažanga.
Type of document
type::text::report::research report
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Other Identifier(s)
VDU02-000059961