Mokykloje dirbančių specialistų brėžiamų problemų eskizas pedagoginėje-psichologinėje erdvėje
Author | Affiliation | |||
---|---|---|---|---|
LT | Vilniaus universitetas | LT | ||
Valeckienė, Džiuginta | Klaipėdos universitetas | LT | ||
LT |
Date | Volume | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2008 | 16 | 31 | 50 |
Šiame straipsnyje analizuojama mokykloje dirbančių specialistų – socialinių pedagogų, psichologų, logopedų, specialiųjų pedagogų bei mokytojų padėjėjų veikla, sprendžiant pedagogines – psichologines mokinių problemas. Apklausus 376 specialistus išsiaiškinta, jog mokykloje sukurta pedagoginių – psichologinių – socialinių problemų sprendimo komanda dažniausiai spendžia mokinių nenoro mokytis, mokinių tarpusavio konfliktų, pamokų nelankymo problemas. Specialistai su mokiniais dažniausiai dirba individualiame lygmenyje, tačiau darbo efektyvumui užtikrinti reikėtų užtikrinti tinkamas darbo sąlygas ir priemones.
This article is focused on investigation of professionals who work at school activity dealing with pedagogical and psychological student problems. The specialists are the following: social educators, psychologists, speech therapy people, special pedagogues as well as teacher assistants. In fact, having employed 376 replies of the mentioned ones above it turned out that there exists a team dealing with pedagogical and psychological and social matters in schools. It concentrates on solving such troubles as student reluctance to study, their interrelational conflicts, lesson skipping, etc. A prevailing phenomenon is an individual level between a pupil and a worker, though, for it to be effective eligible working conditions and means should be a must.