Ateities teisės tyrimų modelis
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2018 | 1(17) | 74 | 84 |
Šiuo straipsniu yra siekiama pagrįsti kaip turėtų būti organizuojami studentų tyrimai technologijų teisės ir teisės technologijų srityje. Straipsniu siekiama paaiškinti kokie turi būti studento ir vadovo santykiai, reikalavimai publikacijoms ir kokias sąlygas turėtų užtikrinti universitetas, kad maksimizuoti kokybiškus studentų tyrimus. Tam yra tiriamos studentų įsitraukimo į mokslo tyrimus sąlygos ir pasiūlomas studentų tyrimų modelis, kuris leistų paskatinti studentų įsitraukimą į mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros projektus. Atitinkamai, apibūdinus ateities teisės tyrimų kontekstą, šiame straipsnyje toliau pasiūloma ateities teisės tyrimų modelio struktūra ir aprašomi jo elementai, bei nustatomi pagrindinių modelio veikėjų elgsenos aspektai.
This article seeks to justify how student research in technology law and technology law should be organized. The article aims to explain student-supervisor relationships, requirements for publications, and what conditions the university should ensure in order to maximize undergraduate research. It explores the conditions for student engagement in research and proposes a student research model that will encourage students to engage in research and development projects. Accordingly, in describing the context of future legal research, this article further proposes the structure of the model of undergraduate research, describes its elements and identifies the behavioral aspects of key actors in the model.