Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/56677
Elektroninis marketingas : [mokomoji knyga]
Type of publication
Mokomoji knyga / Educational book (K2b)
Title [lt]
Elektroninis marketingas : [mokomoji knyga]
Date Issued
Date |
---|
2008 |
Publisher
Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla
Extent
183 p
Field of Science
Abstract (lt)
Šioje mokomojoje studijų knygoje nagrinėjama marketingo raida, elektroninio verslo pagrindai ir elektroninio marketingo orientacija. Apibrėžiama internetinio marketingo samprata ir esmė. Elektroninis marketingas analizuojamas kaip procesas, kurio metu sukuriami ir palaikomi santykiai su klientu naudojant internetines technologijas, norint palengvinti informacijos, produktų ir paslaugų, kurios tenkina abiejų pusių reikalavimus, kaitą. Studijų knyga parengta remiantis įvairių užsienio ir Lietuvos autorių publikacijomis. Knyga skirta VDU magistrantams, studijuojantiems Elektroninį marketingą, Elektroninę komerciją, studentams, specialistams, dirbantiems elektroninio marketingo srityje (ar ketinantiems jais tapti).
Type of document
type::text::book
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Description
Bibliogr.: p. 180-183
ISBN
9789955123323
Other Identifier(s)
VDU02-000004989