Marketing luxury : neuro insight
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT |
Date |
---|
2012 |
Lietuvos autorių moksliniuose darbuose pasigendama įžvalgų neuromarketingo tematika. Tampa aktualu tyrinėti šios paradigmos taikymo sritis. Intensyvi produktų ir paslaugų teikėjų kon-kurencija skatina verslo atstovus keisti požiūrį į rinką, atsisakant tradicinių mainais pagrįsto marke-tingo priemonių ir keičiant pastarąsias subtiliais neuromarketingo įrankiais. Neuromarketingo tyri-mai yra grindžiami žmogaus smegenų veiklos stebėjimu; jie paneigia daugelį šiuolaikinio marketin-go idėjų, todėl galima teigti, kad modernios marketingo veiklos turi būti koordinuojamos, atsižvel-giant į pasąmoninius procesus, vykstančius vartotojų smegenyse. Siekiant nustatyti pagrindinius neuromarketingo principus, taikytinus vykdant prabangos prekių marketingą, straipsnyje atlikta kokybinė mokslinės literatūros turinio analizė. Aprašant ana-lizės rezultatą, apibendrintai pateikiamos neuromarketingo įžvalgos, taikytinos prabangos prekėms.
Considering the lack of Lithuanian researchers’ insights into the field of neuromarketing, it is relevant to analyze the application areas of this paradigm. Considering an intensive competition among product and service providers in the market, it is necessary for marketers to change their point of view from highly transaction-oriented mass marketing efforts to neuromarketing methods which are more subtle in their performance. Neuromarketing research is based on human brain per-formance; it neglects many contemporary marketing ideas, therefore, modern marketing activities have to be coordinated with subconscious processes in customers’ brain. Achieving to determine the main principles of neuromarketing, which could be considered while marketing luxury, a qualitative content analysis of scientific literature is performed in the article. As a result, structured neuro in-sights for luxury marketing are provided.