ESP as a part of the English language course at university – reflections of a practitioner
| Author | Affiliation | |
|---|---|---|
Grobelska, Ewa | ||
practitioner
| Date | Volume | Issue | Start Page | End Page |
|---|---|---|---|---|
2009 | 3 | 1 | 182 | 190 |
Šio straipsnio tikslas yra parodyti, kokiu mastu Lenkijos įstojimas į Europos Sąjungą sukėlė pokyčius šalyje ir vėliau leido praplėsti karjeros galimybes Lenkijos specialistams užsienyje, taip pat nušviesti šių pokyčių svarbą anglų kalbos specialiesiems tikslams mokymui aukštojo mokslo sistemoje, remiantis Torunės N. Koperniko Universiteto Lenkijoje pavyzdžiu. Universiteto studentų apklausos analizė atskleidė studentų poreikius ir lūkesčius, susijusius su anglų kalbos specialiesiems tikslams mokymu. Straipsnyje daugiausiai kalbama apie anglų kalbos specialiesiems tikslams kursus, orientuotus į studentus, stu dijuojančius meno istoriją, tarptautinius santykius ir besigilinančius į Europos studijas. Paskutinėje straipsnio dalyje pateikti patarimai dėstytojams ir originalios metodinės medžiagos pavyzdžiai, kurie gali būti pritaikomi, kuriant anglų kalbos specialiesiems tikslams mokymo priemones.
The aim of this article is to emphasize the extent of changes brought about by Poland’s accession to the EU and subsequent widespread availability of career opportunities abroad for Polish professionals as well as their impact on the significance of ESP courses at tertiary level based on the example of Nicolaus Copernicus University in Toruń, Poland. The analysis of the survey carried out among students serves as a very important source of information of students’ needs and expectation concerning ESP courses. The discussion concentrates on ESP courses designed for students of Art History, European Studies and International Relations. The final part of the article provides tips for teachers and includes some authentic teaching aids utilized when designing the ESP course.