The effectiveness of teacher’s and peer’s feedback in large groups
Date |
---|
2013 |
Grįžtamojo ryšio svarbą mokymosi procese pabrėžia daugybė tyrimų bei teorinių modelių, tačiau didelėse grupėse (virš 100 studentų) individualizuoti komunikavimą tarp dėstytojo ir studento gali būti itin sunku dėl ribotų žmogiškųjų išteklių. Technologijų, tokių kaip WEB 2.0 naudojimas kartu su bendrakursių grįžtamojo ryšio (peer-feedback) teikimu, gali padėti kiekvienam studentui individualiai suvokti mokymosi pasiekimus studijų proceso metu, kuomet dideliems studentų srautams dėsto viena(s) dėstytoja(s). Taigi, šiame tyrime analizuojama praktinė problema – ribotų žmogiškųjų išteklių efektyvus panaudojimas dirbant su didelėmis studentų grupėmis. Tyrimo tikslas – išanalizuoti dėstytojo kolektyvinį grįžtamąjį ryšį (teacher collective feedback) ir palyginti jo efektyvumą su individualizuotu studentų grįžtamuoju ryšiu (peer feedback) sąveikaujant tinklaraščių pagalba. Tyrimo klausimas: ar bendrakursių personalizuotas grįžtamasis ryšys skelbiamas tinklaraštyje yra efektyvesnis nei dėstytojo kolektyvinis grįžtamasis ryšys išsakytas paskaitų metu. Tyrimo metu nustatyta, jog individualizuotas studentų – studentams teikiamas grįžtamasis ryšys buvo įvertintas kaip mažiau naudingas nei dėstytojo kolektyvinis grįžtamasis ryšys. Bendrakursių komentavimą tinklaraštyje studentai įvertino kaip efektyviausią mokymosi metodą. Tyrimo metu nustatytas silpnas ryšys tarp rezultatų ir validžių komentarų rašymo. Galima teigti, kad šio metodo efektyvumui pagrįsti trūksta objektyvių duomenų. Reikėtų pabrėžti, jog nors didžioji dauguma (apie 80%) studentų komentarų apie bendrakursių pasiekimus ir klaidas buvo teisingi, likusi dalis “blogų” komentarų turėjo neigiamos įtakos studentų pasiekimams. Būtina analizuoti, kokio turinio grįžtamąjį ryšį studentai gauna iš bendrakursių.[...]
This research concentrates on the effectiveness of distribution of teacher’s and peer-feedback in large groups (over 100 students) in university. There is no doubt that feedback is very important in the learning process, but the problem is how to give individualized feedback to every student with limited resources (for example, one teacher to 100 students). There are studies that show positive effect on learning outcomes when learners receive information about their performance and instructions for improvement from their classmates, but these researches concentrate on smaller groups. Research question: will written individualized peer feedback in big classes (more then 100 students) provide more effective feedback to classmates’ then oral collective teacher’s feedback? The study sample consisted of the 130 persons studying public communications at Vytautas Magnus University. Convergent validity was evaluated using Pearson’s correlations. Results: analysis of students’ perception of value showed that learners recognize teacher’s collective oral feedback more valuable than individual feedback from their peers. Even though learners think that feedback-writing task it self is very effective and helps to learn, week correlation between results and valid comments doesn’t confirm that. The overall conclusion of this research is that peer feedback isn’t effective way for distribution of information about each student’s performance in large groups, because teacher will have even more work to do – to give feedback and to check if given feedback by student-to-student is correct.