Internetinio marketingo priemonių įtaka pardavimams mažmeninės prekybos atveju
Author | Affiliation | |
---|---|---|
LT | ||
LT | ||
Ališauskas, Rokas | AB „Hanner“ | LT |
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2016 | 75 | 83 | 95 |
Internetinis marketingas sparčiai keičia tradicinį, dėl to svarbu nustatyti, kaip naujos reklamos priemonės lemia įmonės veiklos rezultatus. Nagrinėjant mažmeninės prekybos įmonės atvejį, naudojant ekonometrinę analizę, atliktas tyrimas, kuris padėjo atsakyti į probleminį klausimą: kaip internetinio marketingo priemonės veikia įmonės pardavimų rezultatus. Atlikus porinę ir daugianarę regresinę analizę, išsiaiškinta, kad trijų populiarių internetinio marketingo priemonių – reklamos socialinių tinklų, reklamos paieškos sistemos ir reklaminių skydelių – naudojimo įtaka įmonės pardavimų rezultatams skiriasi. Neigiamą įtaką pardavimams turėjo reklaminiai skydeliai, kurie dėl savo kokybės ir galimai netinkamo patalpinimo kenkė įmonės reputacijai ir smukdė pardavimų rezultatus.
Internet marketing is interchanging the traditional one, thus marketers need to evaluate new marketing tools and their influence on the results of a company. Using econometric analysis the authors analysed the case of a retail company and based on this research tried to explain how internet marketing tools influence its sales results. Simple and multiple regressions allowed to see the relationship between sales results and different internet marketing tools. The authors found out that influence of social networks advertisement, search engine advertisement and advertisement panels showed different statistically significant influence on sales results. Despite the negative impact on sales in case of advertisement panels, advertisement on social networks and search engine marketing had positive impact on sales results.