Vienuoliktokų žinios apie dangaus kūnus kaip pedagoginės diagnostikos objektas
Author |
---|
Norgėlienė, Kristina |
Date | Volume | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2002 | 61 | 151 | 156 |
Straipsnyje pateikiamas vienuoliktokų žinių apie dangaus kūnus diagnostinis tyrimas. Tyrimo rezultatai skirstomi į dvi grupes: a) vienuoliktokų bendrųjų žinių apie dangaus kūnus testo metodologinės kokybės charakteristikos; b) socialinių demografinių faktorių įtaka vienuoliktokų bendrųjų žinių apie dangaus kūnus raiškai. Tyrimo rezultatų pagrindu pateikiamos išvados bei rekomendacijos astronomijos dalyko pamokoms pagrindinėje ir vidurinėje mokykloje optimizuoti.
The paper deals with empirical research, which aims at ascertaining the eleventh-class pupils' know ledge about heavenly bodies. The findings arc divided into two relative groups: a) characteristic of a methodological quality of the b) test on the eleventh-formers’ general knowledge about heavenly bodies; c) the eleventh-class pupils’ general knowledge about heavenly bodies under the influence of social-demographic factors. findings form the basic of conclusions and recommendations for improving subjects (themes) of astronomy and lessons at basic and secondary schools.