Svarbiausi visuminio ugdymo principai
Author |
---|
Petrikienė, Zina Stanislava |
Date | Volume | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2001 | 55 | 27 | 30 |
Remiantis Lietuvos bei užsienio šalių integruoto mokymo idėjomis ir teorija, atlikta literatūros analize galima teigti, kad integruotą ugdymą edukaciniu požiūriu reiktų aiškinti kaip atskirą sistemą, priklausančią nuo laikotarpio dvasios. Todėl šiandieninėje mokykloje tenka apibrėžti konkrečias visuminio ugdymo funkcijas, sudaryti principų sistemą, nustatant mokomųjų dalykų tarpusavio ryšius, papildyti mokomąją medžiagą, atsižvelgiant į gyvenimo aktualijas. Visuminį mokymą, kurio pagrindą sudaro integruotas mokymas, lemia atskiri mokomieji elementai ir žmogiškosios tarpusavio sąsajos
More and more teachers use integrated reaching in their work. In nowadays school reform they arc interested not only in the models of connecting school subjects, but also in the child’s harmony with micro and macro environment, because such integration assures a more purposeful whole complex training of pupil’s abilities.