Dėstymo aukštojoje mokykloje pagrįstumas ir įvertinimai pagal pozityvistinę paradigmą
Author |
---|
Cisneros-Cohernour, Edith J. |
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2005 | 2 | 84 | 95 |
Straipsnyje nagrinėjamas tyrimų, atliktų pagal vyraujančią dėstymo aukštojoje mokykloje vertinimo paradigmą, pagrįstumas (validumas). Siekiant nustatyti tyrimų, kuriuose analizuojami studentų sudaryti dėstymo reitingai, privalumus ir trūkumus, taikoma Messick pagrįstumo sistema. Taip pat keliamos problemos, į kurias reikėtų atkreipti dėmesį atliekant tokius tyrimus ateityje.
This paper focuses on the validity of the research conducted under the leading paradigm in the evaluation of teaching in higher education. Messick’s framework on validity is used to identify the strengths and limitations of the research, mostly centered on the study of student ratings of instruction. Critical issues that need to be addressed by future studies in this area are also identified.