Teacher virtual mobility for research and practice
Date |
---|
2009 |
Mobilumas ir virtualus mobilumas, būdami vienu iš pagrindinių Bolonijos proceso, mokymosi visą gyvenimą programos bei Europos aukštojo mokslo erdvės elementų, yra aukštojo mokslo institucijų dėmesio centre. Virtualus dėstytojų mobilumas gali būti traktuojamas kaip fizinio mobilumo alternatyva arba jo papildymas. Bet kuriuo atveju, virtualus mobilumas prisideda prie aukštojo mokslo kokybės gerinimo, sukurdamas daugiau galimybių studentams, dėstytojams bei kitam akademiniam personalui. Šiame straipsnyje analizuojamas teorinis požiūris į virtualų mobilumą, charakterizuojamos jo pagrindinės sritys bei bruožai. Taip pat aptariamas TeaCamp projekto bei jo rezultatų poveikis virtualiam mobilumui.
Mobility and virtual mobility, being in the very core of Bologna process, LLP and EHEA, seek for more attention in the HE institutions, where teacher virtual mobility can serve as an alternative and as a follow up of physical mobility. Either way it contributes to the study quality, creating more opportunities for students, teachers and other academic staff. This article analyses the theoretical approach of virtual mobility, its main trends and characteristics. The impact of TeaCamp project and its deliverables on virtual mobility is also discussed.