Options
Integruotosios marketingo komunikacijos : mokomoji knyga
Date Issued |
---|
2012 |
Šiuolaikinei organizacijai, norinčiai sėkmingai dirbti rinkoje, būtinos marketingo komunikacijos. Jos yra vienas pagrindinių šiuolaikinio marketingo aspektų. Tai svarbus bet kokios organizacijos veiklos elementas, leidžiantis organizacijai bendrauti su klientais. organizacijos turi mokėti koordinuoti, integruoti, planuoti savo komunikaciją – išmokti naudoti tokį galingą marketingo įrankį kaip marketingo komunikacijos. Mokomoji knyga parengta remiantis marketingo komunikacijų tema parašytais lietuvių ir užsienio autorių darbais ir vadovėliais, taip pat internetu pasiekiamais šaltiniais.
For a modern organization that is willing to work successfully in the market it is necessary marketing communications. They are one of the main aspects of modern marketing. This is an important element of the activities of any organization, allowing the organization to communicate with customers. Organizations must coordinate, integrate, plan communications - learn how to use powerful marketing tool as a marketing communication. Educational book prepared in accordance with Lithuanian and foreign authors publications on the theme of marketing communications, as well as online sources available.
Recenzavo: prof. dr. Jūratė Banytė
Bibliogr.: p. 244-254